جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
غلامعلی صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: حرکت در مسیر اصول نظام جمهوری اسلامی و وحدت ملی و ولایی از اولویت‌های جامعه بوده و باید مورد توجه همگان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته‌، اظهار کرد: در استان بوشهر عوامل برگزاری دهه اول محرم از جمله هیات‌های مذهبی، جامعه مداحان و بانیان مسجدها و حسینه‌ها نقشی ارزشمند و ستودنی ایفاء کردند.

وی با قدردانی از رسانه‌های دیداری و شنیداری برای پوشش برنامه‌های دهه اول محرم، افزود: باید از فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری در راستای وحدت ملی و حرکت در منظومه ولایت پیروی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان کرد: حرکت در مسیر اصول نظام جمهوری اسلامی و وحدت ملی و ولایی از اولویت‌های جامعه بوده و باید مورد توجه همگان باشد.

وی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای مهم برای هدایت انسان به سمت خوبی‌ها و بازدارنده از گناهان و زشتی‌ها است و فعالان این عرصه به عنوان آمران به معروف و ناهیان از منکر باید مورد حمایت جدی قرار گیرند.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: خداوند نخستین آمر به معروف و نهی از منکر است از این رو هر فردی که این عمل را انجام دهد، به نوعی کار خدایی کرده است.

وی بیان کرد: قیام امام حسین (ع) نیز در راستای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تحقق یافته و این خود نشان از جایگاه و اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به سالروز تأسیس شورای نگهبان، این شورا را نگهبان اسلامیت و انتخابات نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با ابراز نگرانی‌ها نسبت به آمار سقط جنین، عنوان کرد: آمار موجود در مورد افزایش آمار سقط جنین در شرایطی که کشور نیاز به رشد جمعیت دارد نگران‌کننده بوده و باید برای مدیریت آن تدبیر کرد.

وی در پایان عملیات تروریستی داعش در عمان علیه عزاداران حسینی را محکوم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha